zaterdag, mei 24

Punica Oase

Het is een grote punica oase in mijn hoofd. Het was een heftig weekje. Ik had mijn afsprakengesprek, dat heeft 1 1/2 uur geduurd, en het is nog niet klaar. Ik moet over dingen nadenken, was alleen al snel na het gesprek vergeten waarover. Ik heb het nog steeds niet helder.

Het gesprek van Bert is uitgesteld. Bij Ursula op haar werk gaan ze ook reorganiseren, er gaan verschillende afdelingen naar India, of haar afdeling er bij zit weet ze nog niet. Anne weet ook nog niet of haar contract verlengd wordt. Bij ons is het druk op het werk. Woensdagmiddag waren we vrij. We hebben heerlijk in de zon gelegen op de sloep. Ik ben eindelijk bij de tandarts geweest, er is een aanvraag voor een inplantaat de deur uit. Als ik er aan denk, krijg ik al buikpijn.

1 opmerking:

Anoniem zei

Jokie,

M'n schone moeder is errruuuugg tevreden en het viel haar reuze mee! Dus zal het bij jou helemaal meevallen! k zal voor je duimen!

Ing