vrijdag, november 14

Een drukke week...

Deze week was het weer eens chaotisch. De verhuizing op het werk, de MBO opleiding. Woensdag moesten op op excursie naar het Nationaal Archief in Den Haag en naar Hulshoff in Almere. Bij Hulshoff staat ons archief (100 kilometer) opgeslagen. Het is altijd leuk en interessant om bij een ander bedrijf te kijken. We moeten hier een verslag van maken voor onze portefolio, klinkt sjiek niet dan. Voor de verhuizing moet ik (Joke) op dit moment veel dingen regelen, druk maar geweldig om te doen.

Simone is weer naar de gynacoloog geweest, het gaat goed met mijn kleinzoon, hij is wat groter dan normaal is bij de duur van de zwangerschap. Ik had al een tijdje last mijn maag, ik was vorige week al naar de dokter geweest en medicijnen voor mijn maag gehad. De pijn ging niet echt weg. Maandagavond was het bijna niet uit te houden van de pijn. Dinsdag ben ik weer naar de dokter gegaan, ik moest bloed af laten nemen en een echo van mijn buik laten maken.
Hij dacht aan twee dingen, een maagzwaar of galstenen. Van het bloedonderzoek had de dokter vanmiddag nog geen uitslag.

Vanochtend heb ik de echo laten maken, daar waren galstenen te zien. Aankomende maandag moet ik dus weer naar de huisarts, voor verdere behandeling.

Ik krijg in ieder geval een verwijskaart voor de chirurg en dan heeft hij waarschijnlijk ook de uitslag van het bloed.

Geen opmerkingen: