maandag, november 23

Hoe gaat het met ons??

Het gaat allemaal z'n gangetje. Nog vier dagen werken en dan vakantie tot 2 januari 2010. Ik (Joke) heb al een nieuw plekje in de nieuwe situatie. Ik heb het na mijn zin, al moet in vreselijk wennen, en het blijft een raar idee dat ik wel een vast plekje heb en de rest van de senioren niet. Ik blijf toch met hun meeleven. Het is een stuk rustiger dan de afgelopen tijd. Je kan sinds hele tijd gewoon even koffie gaan drinken met collega's. Bert heeft net als alle andere ex-senioren een taak gekregen. Volgens de bazen komen er nieuwe baantjes zat. Bert moet alleen zelf aangeven wat hij wil.
Ik zit nu bij een servicedesk, daar valt nog heel wat te leren, ook moet ik, de kennis die ik vergaard heb in de loop der tijd overbrengen aan mijn mede servicedesk collega's.

Geen opmerkingen: