dinsdag, augustus 1

Dinsdag 1 augustus

Vandaag is Christa jarig.

Christa van harte gefeliciteerd.

Het wordt een saai verhaal, maar we zijn nog steeds met de bijkeuken bezig. Gisteren zijn we weer naar Ikea geweest, hadden een pakket zonder schroeven, en we hadden wat spullen over.
Daarna weer naar de Praxis, daar hadden we een plankje te weinig gekocht. We kunnen niet een dagje vrij, want onze collega's zijn op vakantie. Maar het schiet niet op zo. Vandaag hopen we het laminaat van de berging van te maken. Dan kunnen we morgen de spullen weer inruimen.
Vanmiddag had ik al een sms-je van Anne gehad, ze moest weer weten hoeveel geld ze nog op de bank had. Nu weer een berichtje : Ha die mam! We zijn nog steeds op de camping! Ik heb wat op me site gezet. Mis je me nog een beetje. Ik jou wel hoor!. Ik hou van je.
Ik had de familie aan de Moezel ook nog een sms-je gestuurd, omdat het hier vanmiddag hard regende. Maar daar regende het niet. Vanavond belde Pa, alles gaat prima, het regend daar ook af en toe, maar ze vermaken hun prima.

Geen opmerkingen: