zaterdag, oktober 14

Laatste dag en terugreis

Vandaag zijn om 8.00 uur opgestaan. Lekker gaan ontbijten. Wij hadden Anne had al een paar keer geprobeerd te bellen, dat lukte niet. Uiteindelijk is het haar gelukt om ons te bellen. Vincent en zij hebben een bod uitgebracht op een huis in Haarlem. Spannend. Een kwartier later belt Hans, ze zijn ons kwijt. Iedereen dacht dat wij alweer terug waren in Nederland. We zijn daarna weer terug naar de kamer gegaan en hebben de koffers verder ingepakt. De koffers konden we afgeven bij de receptie, daar staan ze achter slot en grendel. Dan maar weer naar het strand, lekker in de zon liggen. Een beetje zwemmen, een boek lezen. 's Midddags voor het laatst gegeten in het restaurant. We hebben weer een hoop beesten gezien en ze natuurlijk weer te eten gegeven.

Weer terug naar het strand, voor de laatste keer zwemmen in de zee en in het zwembad.

Om een uur of vijf zijn we naar de receptie gegaan om ons om te kleden en te douchen. Om 18.30 uur (Mexicaanse tijd) werden we opgehaald van het hotel. We hadden in de Lobby nog wat te drinken genomen.
En dan is het echt afgelopen. We zaten netjes op tijd in het vliegtuig. Maar we blijven gewoon staan. Er bleken teveel koffers in het vliegtuig te zitten en dat moest eerst handmatig worden nageteld. Uiteindelijk vertrokken we 1 1/2 uur later dan de bedoeling was.
Het eten was weer overheerlijk. Een lange zit van 9.24 uur. Zaterdagmiddag om een uur of vijf waren we weer op Schiphol. Remko en Ursula stonden ons op te wachten.
Zij gingen verder naar Ajax en Pa en Moe hebben ons naar huis gebracht.