dinsdag, januari 16

Bezoek aan de buren!!

Ik (Joke) had zeker zes weken geleden een afspraak gemaakt met de buren, het st. Lucas Ziekenhuis. Ik ging me netjes meldde, ik stond alleen niet op de lijst voor een afspraak, waar heb ik dat meer gehoord. Om het kort te houden, ik werd uiteindelijk wel geholpen. Na een interne echo, kwam de uitslag, ik heb waarschijnlijk een poliep in mijn baarmoeder. Over zes weken (26 februari) wordt er weer een echo gemaakt, een waterecho. Na ruim twee uur stond ik weer buiten met twee recepten en brief voor bloed afname, ja, ja ze willen weer weten of ik nog steeds bloedarmoede heb, en een afspraak voor over zes weken.

Ik vraag me wel af, of de koningin ook zo lang moet wachten.

Ik heb ook twee foto's van de fotograaf gehad, deze heeft hij ingestuurd voor het maandbladje.

Geen opmerkingen: