woensdag, december 17

Drukke weken

De laatste twee weken waren weer bijzonder, maar dat is tegenwoordig al aardig normaal aan het worden. Ik een hele week student, met heeeeeeeeeel veel huiswerk. Ik heb ook een powerpoint presentatie over mezelf en wat ik doe op het werk, gegeven. Deze presentatie is goed verlopen. Ik moet nog heel veel doen voor deze cursus. Ik zit met twee mannen in een groepje, we hebben het gezellig, en trekken elkaar door deze cursus heen. Bij elke opdracht zitten vragen, en elke vraag moet je beantwoorden met een kwart A4-tje tekst. Ik wordt hier echt te oud voor. Ik heb de hele week al een brom in mijn oren van dat hele gedoe. Ik heb ook nog twee onderzoeken ondergaan. Nogmaals een echo om te kijken of die galstenen niet verhuisd waren en een maagonderzoek. Dat maagonderzoek was geen pretje. Bert is meegegaan, hij weet nu ook hoe ik er van binnen uit zie. Er waren in ieder geval geen maagzweren te zien. Er is een stukje weggehaald om te kijken of er een bacterie in zit. Die galstenen zitten er nog steeds. Ik moet pas over een week terug komen voor de uitslag. Bert heeft het de hele week harstikke druk gehad, hij zat vaak in z'n eentje, omdat de anderen mensen ook op die cursus zaten en er waren zieken.
Ook moesten we afgelopen zaterdag werken, er was wat achterstand en daar moest ook wat aan gebeuren.

Geen opmerkingen: