woensdag, juni 1

De sloep

Hier hebben we hem gekocht.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met jullie aankoop! Kan ik vast reserveren?

Anoniem zei

jullie kunnen wel reserveren maar ik mag toch lekker eerst!!!

Anoniem zei

Simone,

Ik zie Bert en je moeder vaker dan jij dus ik vindt toch echt dat ik meer recht heb dan jij!

Anoniem zei

Hallo dan,

Van mij mogen jullie allemaal eerst als ik dan maar Koninginnen dag 2006 mag!

Groetjes,

Urs

Anoniem zei

Hoi Ursula,

Ik hoop voor je dat die bereboot dan al is afgeleverd. ...ik dan de eerstvolgende SAIL.

Anoniem zei

nou ja zeg!!! ik heb uit zuivere bronnen vernomen dat ik het eerste ben !!! ik ga der mee naar bussem... oww neej ik heb geen idee hoe dat ding heet hahaha

dikkezoentjes

# 3 ... aka Annuh

Anoniem zei

Ik gaat als eerste mee want ik heb
ervaaring met een boot ,plus een
vaarbewijs.
sloopie kopen nooit meer lopen
RUUD

Anoniem zei

hahahaha nou ja ga ik achterin zitten ik kan toch niet sturen ruud!!
hahaha

zoenyjuhs!!!

je nichtjuh

Anoniem zei

Dat moet je dan maar leren,
als ik het kan kan jij het ook
Groete Ruud tu tu tu