woensdag, mei 24

Maandag. dinsdag en woensdag

Een lekker kort weekje. We hebben lekker werk, niet veel en niet te weinig. Maandag is Anne er weer. Ze zit bijna de hele avond achter de computer, ze moet werkstukken (rapporten) maken voor school. Zij liever als ik. Daar zijn we echt te oud voor. Dinsdag komt Pa langs, die komt voor de formulieren die ingevuld moeten worden voor het verzorgingshuis van Oma.
Door een verkeerde knop in te drukken op de telefoon heb ik bijna een uur met Bianca zitten praten. Heerlijk even je hart luchten, het gesprek ging natuurlijk ook over Bianca zelf. Zelf zegt ze dat ze niet dapper is maar gewoon doorgaat met leven. Ik heb enorm veel bewondering voor haar, je weet nooit hoe je zelf reageert als het je overkomt. Ik hoop in ieder geval dat Bianca nog lang bij ons zal blijven.
Woensdag nog maar een keer gebeld met Centraal Beheer Achmea. Zelf bellen ze niet. Nou het is fraai, ze nemen mijn verzoek niet meer in behandeling. Dus nog maar een paar telefoontjes gepleegt, ik ga nu nog een mailtje sturen en dan hou ik er mee op. Ik hou recht op de helft van het pensioen. Dus ga ik het tegen die tijd maar gewoon opeisen. We gaan nou ook weer gewoon verder met het leven en dat betekent, bijna op vakantie naar Turkye en vrijdagavond naar de Toppers.

Geen opmerkingen: