vrijdag, mei 19

Maandag t/m Vrijdag

Een redelijk druk weekje. Maandag zijn we (Bert, Annemarie en Joke) naar Oma geweest in het OLVG. Als alles goed gaat mag ze maandag a.s. weer naar huis. Ze moet wel zo gauw mogelijk naar een aanleunwoning of zo iets. Het was aldoor lekker weer, dus om nou eens lekker te gaan strijken, ramen te lapen of iets degelijks daar hadden we echt geen zin in.
Vandaag vrijdag zijn we met Anne naar huizen wezen kijken in Gaasperdam, drie leuke woningen en toch redelijk betaalbaar. Maar op de terugweg zei Anne al, dat het toch wel ver bij ons uit de buurt was. Ze wil een huis een dat in de buurt is bij ons, bij Ursula enz. Dat zal toch nog wel zoeken worden.
Ik heb nog steeds niets gehoord op mijn brieven van twee weken geleden, dan nog maar een keer bellen. Mijn brief was ontvangen, die meneer was zomaar een keer aardig, hij gaat mij woensdag terug bellen of ze mijn verzoek in behandeling nemen, ik ben benieuwd. Ik moet voor mijn werk iets op papier zetten, in verband met het werkgroepje waar ik in zit. Daar was ik mee klaar kreeg alleen de pijltjes niet op z'n plaats. Dus daarom hulp aan Anne gevraagd. Dit heeft het allemaal heel professioneel afgemaakt, het ziet er geweldig uit. Mijn baas was zeer trots op haar, want ik heb wel eerlijk verteld dat zij dat had gedaan.

Geen opmerkingen: