donderdag, maart 29

Alles achter de rug.

Gisteren is de operatie gelukkig doorgegaan. Toen ik me om 10.30 meldde, kreeg ik meteen zo'n operatiejasje, een papieren onderbroek aan, paracetamols en een pilletje om rustig te worden. Dat was een hevig pilletje ik werd steeds rustiger en alles werd wat wazig. Ik kan me nog heel vaag herinneren dat Bert is weggegaan. Om 13.00 uur werd ik weer wakker, het moest eerst even tot me doordringen, waar ik was. Om kwart voor twee werd ik gehaald om naar de ok te gaan. Daar heb ik nog tot half drie liggen wachten, voordat ik naar ok 8 ging. Daar werd ik aan allemaal apparatuur gekoppeld, wat ze daar verder met je doen, geen idee. Om half vier werd ik weer wakker op de uitslaapkamer.


Alles lag al klaar, in dit bedje mag ik een dag verblijven..

Omkleden dan maar.

Hier ga ik dan uiteindelijk om kwart voor 2 heen.

Om vier uur hebben ze Bert gebeld, dat alles goed was gegaan. Bert had van mij de opdracht gekregen om meteen Ursula te bellen, maar die had zelf al twee keer gebeld. Om vijf uur kwam Bert, ik had inmiddels een kopje thee gehad, nadat ik had geplast en wat had gegeten, werd het infuus verwijderd en mocht ik naar huis. Het is nu bijna een week geleden, heb geen pijn, was in het begin heel duizelig, dat is ook over. Verlies nog aardig wat bloed. Ik werk weer. Dus was wil een mens nog meer. Over twee weken wordt ik gebeld over de uitslag.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

...en jongen of meisje?

Groet,
Jeroen

Bert en Joke zei

Een goudvis????

Bianca & Patrick & Zenna zei

Hopelijk gaat het beter met jou.
Wat ontzettend K*T dat je eerste operatie niet doorging.

GR Bianca Patrick en Zenna