zaterdag, maart 10

Nieuw beeldje

Van het geld dat ik van Oma heb gehad voor het regelen van haar testament(wat ik niet wilde, maar moest aanpakken) en twee bonnen die ik nog had van mijn verjaardag heb ik een nieuw beeldje gekocht. Dit keer in IJmuiden. Als je Disney fan bent moet je daar niet gaan kijken, wat hebben die veel beeldjes.
Ik kon bijna niet kiezen. Uit eindelijk heb ik een beeldje uitgekozen dat bij de twee beeldje uit de serie "Mickey two guns"hoort.



We hebben op weg naar huis ook nog een nieuwe printer (all in one)gekocht. Het heeft vele dagen gekocht om dat ding te installaren, achteraf bleek dat de spamfigther dwars zat. Nadat deze verwijderd was, verliep de installatie voorspoedig, dit was dinsdagochtend om 7.45 uur. We kwamen hierdoor te laat op het werk. Maar de printer deed het.


Geen opmerkingen: