vrijdag, september 7

Een paar dagen vrij, heerlijk.

We hebben vrijdag en maandag vrij. Heerlijk. Donderdagmiddag mocht ik (Joke) mee met de baas en nog wat collega's om naar het eventuele nieuwe pand te kijken. Het is leuk pand, je kan je niet voorstellen hoe het zal zijn met onze spullen erin. Ik zeg niet waar het is. Het is nog niet helemaal zeker dat het door gaat. Maar van mij mag het. Een mooie entree, volop parkeerplaats enz.
Vrijdag hebben we wat spullen, van mijn Oma, naar Tilly (de stiefzuster van mijn vader) gebracht. Zij woont in Wormerveer. Ze is niet helemaal blij met het testamant van Oma. Oma heeft het in februari laten veranderen. Maar daar kunnen wij niets aan doen, het was een keus van Oma. 's Avonds hebben we Annemarie en Vincent naar Schiphol gebracht, die gaan een weekje naar Tunesiƫ, zij wel. Zaterdag gaan we naar Almere om te winkelen. Het centrum is heel anders geworden, wij vinden het niet gezellig. We gaan nog even bij Pa en Ma langs om de adressen te halen, die we moeten gebruiken voor de bedankkaartjes die we gemaakt hebben. Mijn vader en moeder willen naar Beverwijk om een kleed te kopen, maar weten ineens de weg niet meer naar Beverwijk. Zondag besluiten we om toch maar met ze mee te gaan naar Beverwijk. Stom want er moest wel een kleed gekocht worden voor zo weinig mogelijk geld. Pa zag een kleed voor 10 euro, nou dat was het wel. Het was een vreselijk kleed, gelukkig vond mijn moeder dat ook. Uiteindelijk hebben ze een kleed van 30 euro gekocht. We moesten toen de hond ophalen, want die kan niet alleen thuis blijven. Bij ons thuis hebben we een bungalow voor ze geboekt. Ze gaan een weekje naar Lommerbergen. Iedereen die langs wil komen, mag dat.
's Avonds zijn we uit eten geweest bij de Griek in de Bilderdijkstraat.
Maandag was het .... weer, dus hebben we lekker weinig gedaan.

Geen opmerkingen: