donderdag, september 13

moe, moe en nog eens moe

Waar het allemaal door komt, weten we niet precies, maar we zijn echt aan vakantie toe.
Mijn Ouders zijn lief en ik heb ze nog, maar af en toe wordt ik er stapelgek van. Dat gezeik over dat testament, dol wordt ik er van. Als ik zeg ik bel van de week wel, belt hij de volgende dag al weer met een smoes of ik al gebeld heb. Ik heb de kaarten geschreven de bedankkaartje geprint en verstuurd, de spullen voor de tnt inorde gemaakt. Allerlei formulieren ingevuld, ik doe het met liefde maar af en toe. Hij moet nu een acte van erfrecht hebben, het volgende probleem. Ik ga morgen maar meteen bellen, anders hoor ik dat weer dagen. Dan nog een steentje op het graf en dan krijgen we misschien rust. We hebben ook een nieuwe baas die weer wil weten dat we doen, heeft weer zijn eigen ideeen. Iedereen bemoeit zich met onze functie. grrrr.
Nog een paar weken werken en nog wat opleiding volgen, dan gaan we naar Cuba, was het maar zo ver.

Geen opmerkingen: