vrijdag, september 28

Scheveningen

Na het werk zijn we naar Scheveningen gereden, naar de winkel waar ik mijn disney beelden koop. We waren uitgenodigd door Patricia van Acme movie store. Er kwam iemand die tekende en beeldjes ontwerpt van de Classic Collection van Disney.


Toen we binnen kwamen waren ze aan het tekenen. Net Bob Ross, maar dan disney figuren. Wij hebben ook meegedaan, we hebben Simba en Goofy proberen mee te tekenen. Die van ons zagen we alleen wat anders uit. Maar wel leuk om te doen. Daarna mochten we vragen aan hem stellen. Je kon ook een tekening laten maken die hij dan signeerde. Dat hebben wij natuurlijk ook laten doen, Bert heeft een boze Goofy laten maken en ik een Happy Mickey. We hebben de hele avond sinas en cola gedronken. Er was ook nog een verloting. Ik heb mijn beeldjes, die ik inmiddels had betaald meegenomen. Uiteindelijk gingen we om een uur of elf naar huis. Het was een leuke avond.
De tekeningen zullen we wel een keer inscannen en dan op de blog zetten.
Er zijn veel foto's gemaakt, maar die hebben we nog niet gezien.

Geen opmerkingen: