zondag, november 4

Dat hebben wij weer...

Vanochtend nadat Bert na de wc was geweest en zijn handen ging wassen in de badcel ging de wastafelkraan niet meer uit. Je koopt een kraan van 19€ twee jaar geleden, gaat hij nu niet meer uit. Met een noodgang heeft Bert het water afgesloten. Om tien uur zijn we richting Praxis gereden, ongewassen en zonder koffie. Vreselijk. We hebben inmiddels een nieuwe, die is Bert nu aan het aansluiten.

Ik hoor alleen wat gevloek hier en daar want het schijnt toch niet helemaal te passen.
Je zal het altijd zien, is er in de directe omgeving geen Praxis, Karwei of Gamma open we moesten dus wel naar Amsterdam Zuidoost.


Deze kraan is een stuk duurder en minder mooi dan de vorige, maar we doen het er maar mee. We kunnen nu in ieder geval weer douchen.
Het was de bedoeling om vast wat spullen klaar te zetten en uit te zoeken voor de vakantie, dat gaan we morgen maar doen, want om een uur drie komen mijn ouders hier heen, ze blijven eten.
Bert heeft inmiddels de bank ook weer gerepareerd, het lijkt wel een klusbedrijf hier. Ik hoef alleen nog een heleboel lovertjes voor Annemarie op haar pak te zetten, en de mouwen weer opnieuw in het pak te zetten. Ik kan geen foto van het hele pak op webblog zetten, want dit moet geheim blijven tot aan de show.


Terwijl ik de lovertjes er op naaide, probeerde Bo ze er weer af te halen. Heerlijk die poes.


Geen opmerkingen: