zondag, november 11

Groeten uit Cuba

Het vliegen ging goed. Bijna geen vetraging. Alleen als je op rij 45 zit moet je lang op je eten en drinken wachten. En is er geen entertaimentset meer, waardoor de 10 uur lang naar een scherm moeten kijken, waar de route op afgebeeld is, hoe ver we nog moeten. Het eten in het vliegtuig was prima ongelovelijk. Het hotel is mooi, mooie kamer. Toen we gingen sms'en dat we goed aangekomen waren, stond er al een sms-je van Annemarie, dat Simone de kat toch had moeten laten inslapen. Ik heb toen eerst maar een sms-je naar Simone gestuurd en samen met haar een potje gejankt. We hadden net onze spullen net uitgepakt toen we gebeld werden dat we naar een andere kamer moesten, de douche in deze kamer was defect. Weer alles in de koffer. Maar beter dan een douche die niet werkt. Daarna zijn we een borrel gaan drinken. Het eten is goed, genoeg keus.

De regen in onze tuin.

Midden in de nacht werden we wakker van de regen. Het goot en het heeft nog geregend tot de volgende morgen. We hebben een excursie geboekt met een helikopter, maar of die doorgaat hangt van het weer af. Er zijn veel helikoptervluchten en die gaan alleen maar met mooi weer door.

De rest van de dag hebben we in ons tuintje gezeten het was niet echt zonnig, maar ook niet koud. 's Avond was er een fashionshow, waar je ook lootjes voor kon kopen, dat hadden wij natuurlijk ook gedaan. Laten we nog een shirt winnen, voor Bert, Bert past er alleen twee keer in. 's Nachts hebben de muggen heerlijk van ons gesmuld. We (voornamelijk Bert) zit onder de bulten. 's Ochtends scheen de zon volop. We hebben de hele dag heerlijk op het strand gelegen tussen de bomen.

Het strand met de bomen
Lekker bier, wijn en cocktails drinken, we hebben het zwaar!
's Avonds hebben we A la carte gegeten. "Italiaans" het was overheerlijk (maar niet heus) het is net een grote poppenkast. Kleine kleine beetjes, het ligt mooi op je bord, en de obers glimlachen de hele tijd naar je.
Zaterdag weer de hele dag in de zon, we zijn al lekker verbrand. Overal voeren we de vogels en de katten. Gisteren avond zaten we in de lobby, toen er een kat bij ons op de stoel kwam liggen, lekker slapen en gekriebeld worden.
Vandaag is het zondag, weer erg bewolkt, we zijn meteen na het ontbijt gaan internetten en nu lukt het. We gaan nu even een overheerlijke cappucino drinken. We gaan morgen met de bus naar Santiago Du Cuba. Sorry de tijd is om volgende keer meer.