vrijdag, oktober 17

1e vakantiebericht uit Brazilië

Hier een berichtje uit Brazilië. Na negen uur vliegen, kwamen we aan op Natal, daar hebben we bijna 1 1/2 uur in de rij gestaan, eerst om door de douane te gaan, daarna moesten we nog een formulier invullen voor de koffers. het duurde eindeloos. Hup de bus in voor ruim een uur. Toen we in het hotel aan kwamen (midden in de nacht) zijn we ook maar meteen gaan slapen. Het is een klein hotel, er zijn maar weinig mensen. alleen Nederlanders. Het buffet is heel klein en niet uitgebreid. Maar de zon schijnt. Het heeft elke dag nog wel geregend. Vanochtend goot het zelfs, een tropisch buitje, zullen we maar zeggen. Gisteren zijn we langs het strand gaan lopen richting Pipa, een dorpje dat 7 kilometer verderop ligt. Daar is een dolfijnenbaai, we hebben er 1 dolfijn gezien. Vandaag zijn we weer op strand geweest de andere kant op naar Tibau del Sau. Als je naar het strand wil moet je een hele steile trap af.Dat is niet zo erg, maar je moet er ook weer op. Morgen gaan we onze eerste excursie doen. Origineel Brazilie. We gaan dan het binnenland in. Ze hebben hier heerlijke cocktails.