woensdag, mei 2

Dokters !!!!!

Ik ben vandaag voor controle naar het ziekenhuis geweest. Een jaar geleden moest ik van de huisarts stoppen met de pil. Hij heeft het wel vijf keer gezegd, stoppen met die pil. Bert heeft zich toen laten steriliseren. Ik ben gestopt met de pil, daarna werd ik gigantisch ongesteld, zo erg dat ik daar bloedarmoede van kreeg, zodoende de curretage in het ziekenhuis. Afgelopen weekend kwam de ongesteldheid weer in volle glorie terug. De gynaecoloog raade mij aan om weer aan de pil te gaan. Volgens haar kon dat helemaal geen kwaad. We zijn nu een ruim jaar verder en we zijn er geen moer mee op geschoten en Bert heeft zich voor niets laten helpen. Welke arts heeft er nou gelijk.


Na het werk zijn we naar de sloep gegaan, de vloer geschrobt, de kussens gestofzuigt, het zit er weer netjes uit, na de zandstorm van maandag. Daarna weer naar het huis van Oma, dat is nu gelukkig bijna leeg. Mohamed (de buurman) kon een hoop gebruiken en de rest hebben we in de afvalcontainer gemikt. Het is nu half elf en we zitten een frikandel te eten. Morgen hoeven we niet zo vroeg te beginnen. Afgelopen dagen zijn we om 7.15 begonnen om dat onze collega's er niet waren. Dus dat wordt morgen uitslapen,

Geen opmerkingen: