maandag, september 15

Deel 4

Heyhe,

We zijn in Sea World geweest dat is echt vreselijk mooi!! Ee hebben orca's gezien en echte witte walvissen.. We hebben nu nog een auto.. morgen gaan we naar palm springs,.. dat schijnt ook weer heel mooi te zijn.
Dan gaan we naar vegas.. daar blijven we drie nachtjuhs en dan vertrekken we naar de Grand Canyon met de camper.. Het is zo ongelovelijk wat we nu al hebben gezien en wat we allemaal nog gaan zien.. vin en ik zeiden vandaag nog tegen elkaar we hebben elke dag al wat gezien wat je normaal nooit ziet..
Het is echt geweldig! Ook disney was te gek echt ander dan parijs.. Het is gewoon nog magiser.. maar goed.. Wat een leuke foto's van scruf!!
Ik hoop dat het weer wat beter gaat met eje mond.... Zet er maar wat foto's op dan kan ik ook oordelen of je kaak dik is.. Nou ik ga weer stoppen stuur jij deze mail ff naar iedereen?? THX!! Ik hou heel veel van jullie allemaal dikke zoenen Nog even de jongste van de familie

Geen opmerkingen: