donderdag, september 25

Nog een bericht, ontvangen 25-9 om 4.37

Heyhey eindelijk een camping met internet!

Alles gaat hier goed.. het is echt onwijs mooi wat we allemaal gezien hebben we zijn via de Grand Canyon naar Lake Powel gegaan en daarna na Bryce Canyon..
we zijn nu in Cadar city... en morgen gaan we naar Zion Canyon om zo weer verder te gaan naar Death Valley en Yosimite park..

Uiteindelijk zijn we op 01.10 weer in San Francisco.. een geweldige stad!!
Nou jullie horen het al we hebben het naar ons zin. Ik kan niet wachten jullie alles te vertellen.. Begin jullie nu wel een beetje te missen maar nog maar 9 nachtjes (voor jullie 10) en dan zien we elkaar weer!
Het is is hier nu trouwens ong. half 9 in de avond.. in utah waar we nu zijn is het weer een uur later al is Calefornie.. of te wel er is geen touw aan vast te knopen.
Ik ga weer stoppen ik hou van jullie allemaal!!
Ow jah we hebben hier in die bergen geen netwerk wat dus heel heel irri is!! zodra ik weer netwerk heb horen jullie van mij!!

Geen opmerkingen: