donderdag, september 11

Naar de tandarts.

Vandaag was het zover. Ik had vandaag de afspraak bij de tandarts. De pijnstillers, het mondwater en de diepvries doperwten waren in huis. Vannacht nog best redelijk geslapen.
Ik moest om 9.00 uur bij de tandarts zijn. Bert had ook vrij genomen en ging met mij mee. EĆ©nmaal binnen op die stoel, kreeg ik het toch wel benauwd. Ik heb nog gevraagd of ik weg mocht. Dat mocht natuurlijk, maar het lost niets op. Wat doen die prikken toch zeer, daar zag ik het meest tegen op. Na de prikken, ging de tandarts helemaal in het blauw, ik kreeg ook van die blauwe lappen om mijn gezicht. Van de behandeling zelf heb ik niets gevoeld. Binnen een half uur was het klaar. Ik heb alleen horen boren en schroeven, en ik heb wat hechtdraad gezien. Klaar. Ik moest mij thuis laten verwennen door Bert zei de tandarts, nou dat zit wel goed. Praten gaat haast niet met die verdoving. Lekker rustig voor Bert. Thuis wat koelen met de diepvries doperwten. Het is nu bijna 12 uur later, mijn kin is rood, met kaak voelt beurs aan en het doet toch wel pijn, maar daar zijn weer pijnstillers voor uitgevonden en er zijn veel ergere dingen in de wereld. Zit wat griesmeelpap te eten. We hebben scruffy weer te logeren, daar wordt ik nu toch wel erg nerveus van. Vanavond maar vroeg naar bed.
Morgen moet ik voor controle terug. Volgende week gaan de hechtingen er uit.

Geen opmerkingen: