zondag, juni 7

1e bericht uit Tunesie

Om half vijf stonden we netjes op de taxi te wachten. Die was er om kwart voor vijf nog niet. Dan toch maar even bellen met het taxibedrijf. Volgens de man aan de telefoon was de rit afgezegd. Maar hij ging een andere taxi sturen. Binnen 10 minuten stond er een andere voor de deur. Naar Schiphol. Alle transwavia vluchten waren vertraagd ivm hagelschade. Volgens de dame aan de incheckbalie had ons vliegtuig daar geen last van. Om half zeven moeten we bij Gate D3 zijn. Toen we daar aan kwamen bleek dat ons vliegtuig toch 2 uur vertraging had. We kregen een consumptiebon van 2,50 om een drankje te drinken. Uiteindelijk vertrokken we om kwart over tien met een KLM vliegtuig. Om 1 uur landen we op Monastir. Onze koffers stonden heel snel op de band. Een koffers van mijn ouders kwam op snel en de andere kwam niet. Ik dacht dat mijn vader het in zijn broek deed. Hij komt echt niet meer, nou heb ik geen zwembroek enz. Na navraag moesten we ons melden bij de gevonden voorwerpen. Toen zagen we hem gelukkig staan. Iedereen stond bij de bus op ons te wachten. Daarna moesten we nog 1 1/2 uur in de bus zitten. Om half vier (Nederlandse tijd) waren we in het hotel. We konden nog een bakje koffie drinken met een plakje cake. Die cake was zo droog dat je er bijna de moord instak. Daarna naar bed.
Vandaag zijn we een beetje aan het bijkomen. Het eten is best lekker. Je kan de hele dag door eten en drinken. Het zeewater is erg koud, maar het water in het zwembad is lekker. Er staat een hoop wind. In het hotel is draadloos internet. Zoals je op de foto kan zien.

Anoniem zei

Nou gelukkig is alles goed gekomen.
En nu weten we dus waar de sputter cake vandaan komt he..