zaterdag, februari 8

8 feburari


Vandaag hoeven we niet zo vroeg op. Om 8:30 uur gaan we fietsen. De meeste mensen van de groep gaan mee. Ik. (Joke)  vindt het best spannend. Een fiets zonder terugtraprem en het verkeer in de stad. Ik mag niet achterop bij Bert, dus moet ik echt zelf  fietsen. We beginnen in de stad, overal scooters en getoeter. Maar na  een tijdje went het wel. Net als bij het oversteken, gewoon gaan met  die banaan. Ik weet in ieder geval dat het waar is, ik vindt nieuwe dingen eng, maar na een tijdje denk je waar maakte ik me nou zo druk om. Het is een geweldige rit, door de stad, langs de rivier en tussen
de rijstvelden. We stoppen onderweg om foto's te maken. Je blijft  knippen. Natuurlijk is er ook een koffie stop. Gelukkig moeten we af  en toe bij den stoplicht stoppen, dan kunnen we even gaan staan. Onze  billen zijn niet gemaakt voor die soort tochtjes. Tussen de  rijstvelden rijden we over hele smalle paadjes, tjonge wat spannend  allemaal. Als je naast het pad raakt lig je tussen de rijstvelden. We komen uiteindelijk allemaal rond 12:30 helemaal heel aan bij het hotel. Voor twee personen is onderweg een andere fiets gehaald. De een  had een lekke band en bij de ander was er iets met de kettingkast. Ik  ben blij dat ik het gedaan hebt het is echt gaaf. Bijna iedereen gaat  even met zijn benen in het zwembad zitten heerlijk koel water. Er volgt een soort van watergevecht waardoor twee mensen zeiknat worden. Als deze twee droge kleding aan hebben gaan we lunchen.
De lunch is lekker maar veel te veel voor een lunch. Na de lunch gaan we heerlijk aan het zwembad zitten met de laptop en de Ipad.  Zullen we nu dan verhaaltjes voor de weblog af kunnen maken?

Geen opmerkingen: